We could be heroes

Tja Tja Bloggen!
 
Nej jag skojar, never. Men jag är dock rätt sugen på att börja blogga igen( Hej Chris!). Delvis för att svenskan typ ryker när man inte skriver så ofta, och delvis för att jag är en sån skön människa så att alla bör få en chans att vara en del av mitt liv.
 
Dagens "herregud"-moment. När ens klasskompis, rätt så skön tjej, utbrister "alltså hellre SD i riksdagen är Fi!". Nu är det såhär, rösta på vem fan ni vill (förutom SD), men tjejer som försöker motarbeta FI och invandrare/människor med utländsk påbrå, skjut för fan inte er själva i foten. Seriöst?! 
 
Jag köper att man inte vill rösta på FI, men gå inte runt och säg att de är dumma i huvudet, för att deras politik försöker bara gynna kvinnorna, sen att vissa punkter är rätt extrema kan jag hålla med om. Jag skulle inte villja att desssa personer styrde Sverige, men det skulle vara rätt nice att ha med dem i riksdagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0