The six degrees of separation

Okej, kanske en dum grej att klaga om, men insåg inatt att det var länge sen jag faktiskt kände något. Helt sjukt grej att säga, men jag saknar att känna mig sårad. Jag saknar att lyssna på en depplåt och tro att jag känner igen mig själv i den låten.
 
Fram tills ett par år sen hade jag alltid någon att tänka på. På gott och ont, mest ont då, men t.o.m de dåliga känslorna var trevliga jämfört med att gå i en trans. Jag vill må dåligt över någon, jag vill känna fjärilar i magen, jag vill bli överhypad av att få ett sms, jag vill göra mig fin för någon.
 
Kanske ska börja med att flörta lite, har kommit fram till att jag är så sjukt dryg mot snygga killar och helt likgiltig inför alla andra. Finns egentligen ingen bättre plats är Friday's att börja på.. Kanske imorgon. Kanske
 
 
 
                                                                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0