Pain is a warning that's something's wrong

Känner mig så himla illamående, kan dock vara magkatarren men tror nog att det är blandning av allt möjligt. Tror att det är för att jag har lessnat på att förlåta, har lessnat på att upprepa mig, att försöka få folk att förstå. 
 
Fast det inte verkar så så är människor inte idioter, vill de nånting gör dem det. Annars förtränger de det, leker att de inte förstår eller gör det ärliga och bara skiter i det. 
 
Tänk så mycket roligare min blogg var för 2 år sen, då jag började blogga för att komma över en kille. Visst fan hjälpte det, hjälpte nog också att det enda jag bloggade om var alla fester och alla roliga saker man gjorde. Tänk så mycket som kan förändras under tiden. Så mycket som har hänt, Italien, universitetet, Friday's m.m. Undrar om 2010Ghazal skulle tro mig om jag berättade det för henne nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0