Önskar jag kunde resa tillbaka till den tidpunkt då allting kändes så rätt

Jag kände plötsligt en våg av saknad. Efter en gammal kompis som jag nte har haft kontakt med sen i April. Började tänka på honom idag, och gick då in på facebook och läste igenom några av våra gamla konversationer.
 
Ett problem som jag vet att jag har är att jag tar för givet att folk ska palla med mig och mitt sätt att bete mig, den här killen tog jävligt mycket från mig. Visst att jag är en sån som ställer upp för mina närmaste i vått och torrt, och jag förväntar mig lika mycket tillbaka, men just nu känns det som att jag kanske inte alls gav lika mycket som jag fick, och tog för givet att han aldrig skulle släppa mig. Börjar skämmas lite smått åt sakerna jag skrev och sakerna jag sa.
 
Nu var det mycket som kom i vägen för oss, kanske att jag träffade hans brorsa, kanske val av religion, kanske hans nya flickvän, vad vet jag. Men jag vet att jag verkligen saknar vänskapen vi hade förut och börjar undra om det är lika lätt att få såna vänskap i den här åldern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0