I'm gonna fly like an eagle, away from the city lights

Jag är trött på att se transparent ut. I flera veckor har folk frågat mig om jag är trött eller sjuk så fort jag har gått osminkad. Jag vet att jag inte ser riktigt frisk ut just nu, att jag går ner i vikt så fort jag stressar eller mår dåligt hjälper inte riktigt heller. Mörka ringar under ögonen som knappt går att dölja med smink och som vägrar försvinna fast jag sover typ hela tiden.  Och att höra från mamma igår att jag ser sjuklig ut igen gör inte saker bättre

Så nu kanske man ska prova lite kosttillskott. Självklart ska jag börja utnyttja mitt träningskort också (har tränat en gång sedan jag köpte det) så nu jävlar ska jag få färg i ansiktet igen. Blir tvingad till att sola ikväll med Max också.. kanske ett steg i rätt riktning? Hehehe
 
 
Dagens tips från mig till er; Urban Cone – Searching for Silence
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0