I try twice as hard and I'm half as liked, but here they come again to jack my style

Jag vet inte om det är för att jag har växt upp, eller för att jag jobbar på en restaurang, men McDonalds har börjat skrämma mig. Jag som har börjat gilla barn satt och kollade på deras ketchupdränkta ansikten, äckliga hamburgare som föräldrarna tar isär för att barnen ska "äta köttet" (det är ju fan inte kött!) och undrade varför jag själv tjatade om det så mycket när jag var yngre.
 
Jag tror att man går igenom två olika McDonalsfaser i livet, det första är när man är liten och McDonalds är det bästa som har hänt en. Andra gången är när man är trött på livet som förälder, vill få tyst på barnen, skiter fullständigt i vad man har på sig och bara vill trycka i sig mat. Skrämmande att fas 2 faktiskt kvarstår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är 100% nötkött

Svar: tveksamt ändå..
jordensmittpunkt.blogg.se

2012-10-12 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0