With the same sword they knight you, they gon' good night you with, shit, that's only half if they like you

Ibland blir jag så tacksam för sakerna jag har i mitt liv. Jag har ingen duglig rygg, men jag har däremot en grym vän som kommer och plockar upp mig för att köra mig till sjukhuset utan att jag ens behöver fråga henne (Hanna Bager, du är en stjärna). Jag satt och grät hela hemvägen pga av smärta och hopplöshet, men jag har en mamma som lämnar jobbet för att ligga i min säng och trösta mig med glass och mat.
 
Dock finns det en sak som gör mig sick to my stomach (kommer inte på något svenskt uttryck som träffar lika bra) och det är människorna på tunnelbanan. Sverige måste vara det enda landet i hela världen där ingen ställer sig upp för att erbjuda sin plats till en ung tjej, med en krycka och blodsprängda ögon. Bra jobbat landet, bra jobbat.
 
 
En sån där låt man vill ha på repeat hela dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0