Sending my love, one bitch at a time

Än en gång ligger jag som en invalid och känner knappt att jag kan ta mig upp för att hämta frukost.
Är så jävla trött på att höra "om du har ont får du försöka promenera tills det blir bättre", jag skulle vilja se alla dessa jävla läkare ta en lugn promenad när det känns som att man får en hammare i arslet med varje steg man tar.
 
Har nu kommit på en komplettering till läkarlinjen. Varje person ska få prova  på 52 olika tillstånd under sista året, cancer, aids, blindtarmsinflammation.. DISKBRÅCK osv, för att höja empatin.De ska även plugga samtidigt, prova på att försöka plugga till tentor med smärta, som vi andra får göra :)
Mina MRI-bilder från Iran räcker tydligen inte, utan nu ska vi ta nya bilder, remissen kommer om ett par veckor. Tack som fan. Inte så att jag har bättre saker för mig än att ligga i min säng hela dagen...
 
 
Jag kan svära på fem olika språk så jag har redan under denna korta morgon bett er att dra åt helvete minst fem gånger. Jävla sjukvård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0