No need to ask, I got you

Det är så sällan man kan vara ärlig med hur man känner, man kanske inte alltid tar upp när man är sur/grinig utan går runt och bara beter sig som en bitterfitta. Jag har i hela mitt liv haft svårt att låtsas som att allt är okej när det inte är det, åren vi bodde med mammas ex gick ut på att göra just detta, och tack vare det totalvägrar jag att göra det nu. Men svårast är det med killar...
 
Idag sa jag för andra gången exakt varför jag var irriterad/sur till en kille och skämdes direkt efter. Oh nej, nu kommer han tro att jag är grinig, en såndär pmstjej..  men fuck it, om jag ÄR grinig då är det väl bra att killen märker det direkt istället för senare. Som tur är har jag x antal "ups" på just den här killen så jag slipper känna mig obekväm.
 
 
 
 

Att färga håret rött var seriöst det bästa jag har gjort. Ångrar att jag inte gjorde det tidigare nu, så jävla snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0