I'll kiss your neck but I just can't look her in the eye

Nu ska vi köra ett litet Sex and the City-inlägg här.  De senaste dagarna har jag och mina reflekterat över varför inga killar attraherar oss längre (eller väldigt få killar iaf). För ca 2-3 år sen fanns det absolut inga problem med att hitta en kille varje/varannan helg. Att gå ut på helgerna och hitta ett nytt ragg var standard. 
 
Men nu har man kommit till en plats där absolut ingen verkar ha något att erbjuda. Varken utseende, charm eller personlighet. När jag nämner det här för mina killkompisar säger de att "du träffar killar på fel ställen" men det finns nog ingen annan som träffar på killar på så många olika platser som jag gör. Jobbet (både kollegor och gäster), universitetet och ute på krogen. Finns nog inte så många andra platser att träffa dessa utdöda varelser, aka "bra killar", på. 
 
Men beror det verkligen på killarna, är det fel på dem eller oss? DET är min fråga. Har vi helt plötsligt mognats och letar efter den rätte att spendera vårt liv med? Tveksamt. Vad det faktiskt beror på har jag inte svar på. Jag får helt enkelt återkomma när jag känner att en kille får mig att vilja titta efter en extra gång. 
 
Saknade älskade Maddee, kom hem nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0