Go ahead and say goodbye, I'll be alright

Sitter och kollar igenom en 16årigs blogg, och den här tjejen har så sjukt snygg klädstil så att jag dör. Jag kommer till en bild där hon har blåa byxor på sig och plötsligt blir jag besviken. Hon har ju inte smala ben.
 
Och ja, jag skäms över min kroppsyn. Jag har alltid tyckt att skinny är snyggt, den senaste tiden har jag börjat tycka om muskler lite med, men absolut inte fett. Helst nada. Jag tycker liksom att kläderna ska hänga lite, att man ska se riktigt tajt ut i jeans. Att när t-shirten åker upp lite ska man se en PLATT mage under. Det är den kroppen jag själv strävar efter och det känns verkligen som att jag är på väg.
 
Dock hatar jag att jag konstant dömer andra runt mig.. måste lära mig att sluta med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0