Arm yourself because no one else here will save you, The odds will betray you and I will replace you

Okej Christian, det här är till dig.
 
Då mitt liv för näravarande består av att tränas till servitris (tillåt mig att skryta, det är en stor grej hos oss på Friday's) och att läsa ut två böcker om kognitionspsykologi så kan jag berätta om en dröm jag hade när jag napade idag.
 
Jag och typ alla jag känner befann oss i en random stad, och helt plötsligt börjar det skjutas. (Det ska även tilläggas att jag hade en assnygg kille i den här drömmen, vi kan kalla honom Mr Big, för han liknade faktiskt Mr Big). Jag, som den modiga femme fatale jag är i denna dröm med min blåa långklänning, börjar bekanta mig med skjutaren, och försöker med alla sorters teknologi ringa 112. Detta lyckas inte så bra då 112 antingen inte hör vad jag säger, eller så autocorrectas mina sms så att adressen ser fel ut.. tack iPhone!
Medans jag, Mr Big, och några av mina kollegor smyger runt för att försöka få kontakt med omvärlden fortsätter festen för alla andra. Till slut lyckas två av mina kollegor få loss en bil och köra iväg, och jag lyckas stoppa ner två sömnpiller i Skjutarens vattenflaska.
 
Där nånstans slutar min dröm och jag vaknar med en epiphany att jag är född till att bli Bond-brud. Drömmen kan dock nog delvis förklaras med att jag läste om Göteborgs festbrand hela dagen idag, och sedan kollade på SATC, men jag tror mer på Bondbrud teorin. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0