I'm your biggest fan, I'll follow you around

Det fanns en tid då man ville att alla skulle få veta vad man höll på med, incheckningar, bilder på Instagram, bloggen..

Igår på jobbet insåg jag hur obehagligt jag tycker att det är. En snubbe tjatade om mitt instagram hela kvällen, och enda sättet jag kunde få honom att sluta var att ge honom det. Självklart ångrar jag det, men samtidigt vet jag att jag inte kan ljuga i stressade situationer.

Nu satt jag och gick igenom mina Instagrambilder och insåg att jag inte vill att vem som helst ska se dessa, speciellt inte någon pyscho som raggar när jag jobbar. Nu har jag varit smart nog att ändra inställningarna till privat så att jag måste godkänna mina följare och det känns så himla skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0