You ain't seen the best of me yet

Personlig utveckling, personlig tillfredställelse, personlig lycka. Idag har jag bara känt mig så jävla stolt över mig själv. Inte för något speciellt, eller kanske en liten hemlig sak, men rent allmänt ändå. Är så jävla stolt över människan jag har blivit. Är så glad över min uppfostran, fast min mamma bara var 21 när hon fick mig har hon lärt mig de viktigaste livsläxorna. Hon har gett mig tillräcklig med frihet för att själv kunna göra mina misstag, men även alltid erbjudit en trygg famn att gömma sig i när man har tabbat sig rejält.

Och fast jag är lite efterbliven ibland och ringer felanmälan när elen i lägenheten har gått istället för att dra upp en spake (nej jag driver inte, det hände på riktigt imorse) så älskar jag mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0