R.I.P. to the girl you used to see Her days are over, baby she’s over

Eftersom jag verkligen inte har nånting bättre för mig sitter jag och kollar igenom mina gamla statusuppdateringar. There was this time när jag verkligen gillade en kille, en kille som faktiskt fick mig att bli lite bitter.
"På många sätt är förälskelse mest av allt ett vanvett, ett slags mani kryddad med tvångstankar och en smula paranoia."

"You probably think that this song is about you, dont you?"

"Klart man vill ligga med Charlie, men umgås med Alan.."

"‎"you're lucky you're hot, if you where ugly, you would be dead" -Flo"

"Livet är eländet som pågår mellan fyllorna"

"Bakom varje framgångsrik man står en kvinna
-bakom varje psykopatisk kvinna står en man"


"Det är mycket lätt att avgå; det är inte så lätt att stanna kvar - Dag Hammarskjöld"

"I've seen more spine in jellyfish"

"Tack till mina alkoholistvänner som lämnar kvar sprit i lokaflaskor, råkade spetsa min frukost i hopp om vatten..."

"En mamma som städar ens rum frivilligt efter sex tjejers förning med ölsprut överallt är värd guld ♥"

"Ibland vill man ruska om någon och skaka tills de fattar... synd att den personen råkar vara jag just nu"

"A fight implies time and energy. This is more of an ongoing, detached distrust."

"Att du ler mot mig är mindre viktigt än att du har en kniv i handen"

"For a smart girl, I'm good at stupid"

"I believe that if life is giving you lemons, you should make lemonade... and then try to find someone whose life is giving them vodka, and have a party"

"Big trouble, losing control, primary resistance at a critical low"

"‎Agnes Jonsson Österman: "Jag funderar på att börja spetsa mina smoothies med vodka... men vad? fett avslappnande ju? ""

"So all that's left, is the proof that love's not only blind but deaf"

"Bästa sättet att komma över någon är att hamna under någon annan...
synd att Stockholm inte har något att erbjuda"

"Är nu fullt övertygad om att de enda killarna jag drar till mig är de med psykiska störningar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0