Good weed, white wine, I come alive in the night time

När man jobbar inom resturaungsbranschen är man konstant i fart. Därför är jag nojjig över hur jag ska kunna slappna av i tre veckor. Hur ska man orka sitta still så länge??
 
Idag fanns det bokstavligt talat noll att göra. Tråkigt kan man tycka, men då vår manager var på sin lunch min första timme satt jag och Jeanivie vid bardisken, medans Victor och Roberto vippade upp alkoholfria mojitos, oreo shakes m.m. Helt okej sätt att få pengar på. Resten av dagen var det så pass lugnt att jag fick ställa mig i baren och torka av alla flaskor. Även det en tillfredställande uppgift då jag fick lite smålektioner i sprit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0