Big enough to take these broken hearts and put them in it

"25e Juli, vilken tur att det är soligt, du kommer alltid att minnas hur soligt det var när du tog ditt körkort"
 

Nervös, dålig i magen och allmänt pissrädd var det dags för min uppkörning igår. För två år sen kuggade jag både teorin och körkortet. Ord kan inte beskriva vilken blow självförtroendet fick. Jag var helt taggad på att vara först bland mina vänner med körkortet. Kan lugnt säga att jag blev bland de sista nu.
 
Men på något sätt gör det ingenting. Som 18årig var jag för spontan, vild och implulsiv som person. Själcklart visades detta i körningen, och hade jag tagit körkortet då hade jag kanske fuckat någons liv. Jag tror nog att man mognar mycket under två år..... kanske bara inte igår kväll. Dricka för 2600. Standard.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0