Baby I got a plan, run away as fast as you can

"Jag är trött på att se dig så nere hela tiden, du måste koncentrera dig på det bra du har i ditt liv, istället för det dåliga"
 

Visa ord från min visa mamma. Men jag kan inte, jag är inte en person som någonsin kommer att kunna nöja mig. Vilket låter hemsk, för jag lär nog aldrig någonsin vara nöjd med livet. Men det är på sätt och vis mitt driv, jag kommer för evigt att pusha mig själv att uppnå mer, att kunna mer, och att lyckas mer.
 
 
För en och en halv vecka sen fick jag veta att jag har fått mitt drömjobb. Jag kände mig helt untouchable i flera dagar, svävade på moln, var kär i livet, mest kär i mig själv. Men nu, redan nu känner jag mig inte så bra längre. Det är fortfarande flera saker som inte har fallit på plats just nu, om två dagar kommer ena biten kanske vara på plats.. och den andra biten får vi se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0