You can't change the world with a song, and you can't make it right when it's wrong

Allt är sorgligt just nu.
Jag vet inte om det beror på att jag har pms, eller för att min bästa kompis kommer att flytta ifrån mig (jag vägrar tro att någon annan kommer att ha det lika jobbigt som jag, inte ens hennes föräldrar) om lite mer än en vecka, men det känns som att allt är bara grått och ledsamt. Jag hade stora planer för det här året, nu känns det som att det kommer att tillbringas med värk, medans jag serverar mat och är bara allmänt forever alone.

Musiken har blivit sorglig, den lilla valpen som blev rastad igår såg ledsen ut, t.o.m mina kläder ser sorgliga ut.


Kommentarer
Postat av: En god vän!

Lilla flicka! :) Det är jobbigt att inte kunna se sin bästa vän men det betyder inte att ni inte kan ta kontakt med varandra och "se" varandra genom cam. Och hon är ju inte borta för alltid :)

Du verkar har kommit till den perioden där allt är grått och sorg/depp låtarna tar över men det försvinner snabbt, beroende på hur snabbt du vill att den ska försvinna. Lyft upp dig och le, va glad och skratta! Njut av livet... med värk ;D



OCH du är inte ensam, du har dina vänner även om dom är i ett annat land så har du dom vid din sida :) <3

2012-01-10 @ 18:07:52
Postat av: en ännu godare vän!

man får inte kommentera bloggar egentligen, men kommer sakna dig med ju. bäst för dig att du fortsätter skicka pandafilmer och läser upp 'like dis if you cry..'!

2012-01-12 @ 21:59:05
Postat av: Ghazal

Tack en god vän, men fegt att skriva namn...



Och min ännu godare vän, man får visst kommentera bloggar, man får bara inte nämna det irl... love u, five ever <33333333333

2012-01-13 @ 01:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0