I like crazy, foolish, stupid, party going wild, fist pumping music, I might lose it

Idag hade jag min mest intressanta kund någonsin. När hon först beställde utav mig tyckte jag att hon verkade läskig och allmänt awkward. När jag sedan skulle ta hennes tallrik började vi att snacka, om tavlorna i restaurangen, om Ingmar Bergman och om stjärntecken.

Hon berättade att hon var gift med en man som var 30 år yngre än henne själv, och att han var från Elfenbenskusten. Hon berättade att hon brukade festa på Golden hits och att när hon gick ut handlade det om att köra all in. Hon berättade om sina söner, och sina barnbarn som hon gör allt för. Hon berättade om hur man ska fullständigt skita i vad alla andra tycker och tänker och köra sitt eget race.

15 minuters pratstund och en eye opener.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0