Standing in the light till it's over, out of our minds

Singapore. Ett land jag blir kär i mer och mer varje gång jag är här. Den här gången fick man även se en annan sida. Nattklubbssidan. Att se Ali med sina vänner här gör mig så sjukt avundsjuk. En lägenhet med 80% sköna människor (bokstavligt talat) och ett par sköna tjejer som bor mittemot, men en pool i mitten. Där ska de bo, plugga och leva i en termin. Att kunna chilla i en lägenhet med 5 grabbar skulle väl vara drömmen för mig men verkligheten kallar liksom..
 
På fredag är jag tillbaka till jobbet och sjukt nog ser jag ändå fram emot det. Det närmaste man kommer utomlandskänsla är ändå på Friday's tycker jag. Ingenting stavar resturaungsbransch bättre än Friday's.
 
 
Resan till Singapore var precis vad jag behövde. Jag förlorar väldigt ofta perspektivet på saker när jagär i Sverige och börjar bry mig om obetydliga saker. Så från och med nu (eller onsdag morgon CET +1) kommer jag prioritera lite annorlunda. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0