Jag sa mamma var cool, din son är otrolig, vi åkte in i en van, åkte på turné som baam

Ett återkommande tema i mångas bloggar är ordet "perfekt". Känns som att fler och fler har ett behov av att visa hur bra liv de egentligen har. Nu tänker jag bryta den trenden och skriva att inte mycket är bra just nu. 
 
För ungefär 48 timmar sen satt jag och storgrät på min bästa kompis födelsedagsmiddag. Men att offentligt bli spottad i ansiktet kanske var något jag behövde. Jag tackar för spottet nu för det gav faktiskt en chans till andra att visa de finns, att de faktiskt bryr sig och att de märker. Efter många fina ord och pussar och kramar kändes det bättre. 
 
Idag kände jag mig faktiskt befriad för första gången. Som när man äntligen gör slut med en kille och märker att det var mycket lättare än vad man hade förväntat sig. Känns som att jag på något sätt kan andas igen och tillåta mig själv att släppa 
 
            
Tack 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0