Take a picture, make a show, cause nobody has to know all the ways that we get down

Från och med nu kommer jag att då och då blogga om gamla saker, saker som inte får glömmas. Som fortsättningen på fuskningshistorien har vi nu kryssningshistorian.

Jag och Saga köpte varsin kryssnings-biljett till Gabba och Martina som födelsedagspresent.. det tog oss sex månader att hitta en ledig onsdag för oss alla. Vi samlade ihop ca 19 tjejer och åkte. Så mycket jag dansade den kvällen har jag nog aldrig dansat.. jag och Martina körde lite Jersey Shore dans och hade bara sjukt kul.

Senare på kvällen befriendade vi tre killar. Oskyldiga och söta som vi var vägrade vi först att gå in till deras rum, vi stod utanför i en halvtimme. Sen när vi väl gick in vägrade vi låta dom stänga dörren. Tror att vilka mammor som helst skulle vara stolta över oss. Vi var uppe till sju på morgonen, då jag sedan gav upp och däckade i ett par timmar. Martina fortsatte med en öl till frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0