We used to be the luminary ones

Gjorde något helt galet precis. Jag drack heöt frivilligt Coca Cola.. inte lightversionen utan the real thing. Har inte druckit det frivilligt på flera år. Men fick ett plötsligt sug. Läskigt.
Väldigt oeffektiv dag, vaknade klockan 16:00 pga av att ha druckit rödvin runt tolvtiden.. men när det finns absolut inget annat att döva mensvärk så får man ta till lite grövre metoder.

En fråga som har ringt i mitt huvud. Har jag blivit tråkig? De gångerna jag har varit ute och festat sedan jag kom hem från Italien har jag blivit så full som bara jag kan bli. Men jag har hållit mig lugn, inget dansande på borden, inget hejdlöst flörtande. Nada.
Jag har inte bestämt om jag tycker om det eller inte. Det fanns helt klart mycket mer att skratta åt förut, men samtidigt mycket mer ångest. Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0