She's got that kind of look, that defies gravity

Det finns saker jag har gjort i mitt liv som jag aldrig vill glömma. Nu snackar jag inte om de stora upplevelserna utan om de sjuka småsakerna man har gjort, och de har varit många, speciellt de med Gabba.

Senast igår kom vi på hur vi brukade klara oss igenom våra franska prov. Vi brukade dela upp glosorna, och plugga på hälften var. Sedan satt vi så nära varandra vi kunde och skrev av varandra. Ingen lärare kom någonsin på oss och vi lärde oss att kommunicera utan att prata.
Nu hoppas man att inga gamla lärare läser den här bloggen..

10 år av vänskap och fortfarande lika onormala


Kommentarer
Postat av: hehe

snygga brudar, nummer?

2011-09-18 @ 21:41:29
Postat av: haha

såhäääääär sexiga, noot*

2011-09-18 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0