I wanted words but all I heard was nothing

Jag har en tendens att haka upp mig på småsaker. Men när det händer så mycket som håller på att förstöra mig, då väljer jag att lägga energin på oviktiga saker. Som t.ex. mitt hår... har lagt all energi på att få det rött, hade lagt all hopp på dagens frisör. När hon sedan misslyckades kom jag hem och grät ordentligt ett tag.

Egentligen är det inte håret jag mår dåligt, utan allt annat. Men när mitt sista hopp, alltså håret, också sviker mig, då rinner bägaren över. Så egentligen är det inte så att jag verkligen bryr mig om mitt hår, det är mer att jag låtsas ha kontroll på saker. Men när jag inte ens har kontroll över mitt eget hår, vadfan har jag kontroll över?

Ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0