Cherry cherry boom boom

Varför är jag konstant trött? Jag måste seriöst lida av hypersomni, jag skulle kunna sova hur mycket som helst. De senaste två veckorna har jag försökt dunka mitt huvud lite diskret i bänken bakom för att vakna till, men varken smärtan eller tre koppar kaffe om dagen hjälper.

Kanske borde börja röka igen, för pluggets sake. Eller för kroppens sake med. Idag när jag kom hem  kände jag mig sjukt sugen på mat. Gjorde en GRYM ägg +tonfisksallad OCH spagetti carbonara. OCH eget rhode island sås. Vet att de flesta av mina läsare inte förstår varför jag är så stolt. Men för en gångs skull lyckades jag med två hela rätter :D

Checka mina nya naglar!!... och det verkar som att t.o.m min hand har gått upp i vikt... fml..


Kommentarer
Postat av: hanna

träna?

2011-10-14 @ 23:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0