I know whats right, but go left

De senaste dagarna har jag tänkt på en sak väldigt mycket.. hur kommer det sig att man blir kissnödig så fort man SER sin ytterdörr?? Det spelar ingen roll att man har kissat fem minuter innan, bara man ser ytterdörren blir det plötsligt panik att öppna dörren och tömma urinblåsan.

Något jag upptäckte i Italien är hur roligt man kan bete sig när man är bakis. Flera gånger kom min roommate in på badrummet när jag satt på golvet och stirrade på tvättmaskinen och var helt fascinerad av maskinen. Jag och Nicola som jobbade tillsammans mådde alltid sämst och försökte få oss själva att må bättre genom att göra en massa smoothies... Eller stack in huvudet i någon slags frys/kylskåp.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0