I can't do well when I think you're gonna leave me now, but I know I'll try

Okej nu tänker jag ta en paus från livet (d.v.s pluggandet) och gnälla lite.


Dudes and dudettes,
vissa va oss brukar ögna igenom facebook innan vi ska sova, när vi äter eller när vi vaknar...
vi vill INTEEEEEEE se bilder på döda/sönderslagna/våldtagna barn.

Kalla mig ignorant, men jag kan bara inte. Det finns en tid och plats för allt, och självklart är det som händer väldigt hemskt, och man ska göra allt man kan för att hjälpa. MEN SNÄLLA, inte länka sånt på facebook.

Vill ni att vissa människor ska se, länka det på deras wall, eller varför inte starta en blogg och uttrycka alla åsikter i den? Jag är trött på sömnlösa nätter och kvarlämnad mat p.g.a era bilder.

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: G

Patetiskt..

2011-10-24 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0