It's left me less than zero, beat down and bruised

Jag vägrar romantik. Jag vägrar kolla på One day, P.s I love you, A walk to remember osv osv. Vi männsikor är sjuka, kolla på den stora romantiska historierna, Romeo och Julia dör, Rhett lämnar Scarlett, Tristan dör, dör/blir lämnad/dör/blir lämnad.

När jag läser en bok eller ser en film, då vill jag må bra. Livet suger redan som den är. Varför måste jag få mig själv att må ännu sämre genom att se dessa filmer? Nej fan, hellre en krigsfilm. Jag har inte tillräckligt med sympati eller empati i kroppen för låtsasfigurer.. det där sparar jag till verkliga människor och verkliga tider.

Tips på kärleksfilmer/böcker? Jane Austen! Lyckliga slut är perfekta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0