Forget I'm a lady, man shirts short skirts

Jag skrev förut att jag älskar vår generation, vet ni vad jag älskar mer med den? Tjejerna ändrade syn på sig själva och varandra. Jag vet inte om jag bara har träffat ubersköna tjejer, eller om alla tjejer har förändrats allmänt?

Att tjejer ska få bete sig som killar, rapa, ha sex utan känslor, skita i att laga mat, tänka på sig själva har inte alltid varit helt okej. Men med rätt tjejkompisar, och med rätt inställning.. what do you do? Go!

Nu säger jag självklart inte att alla tjejer gör dessa saker, men man ska acceptera hur andra väljer att leva, och man ska fan stötta det.
Som en nära vän sa till mig idag:" Jag gör det inte själv, men jag tycker det är askul när andra gör det"


Kommentarer
Postat av: SuperStarkaSilverSaga

underbart!

2011-11-15 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0