You made me who I am, from the words that you said

Det är synd att man tillbringar den sista månaden av gymnasiet med ångest och deppighet. Varenda gång det blir tyst mellan oss i skolan vet vi vad alla tänker. Hur mycket vi kommer att sakna varandra. Det suger, Saga läste upp sitt valedetorian-tal för mig nyss, och här sitter jag med världens fulaste  pyjamas (sry Saga), bula på huvudet och med tårar i ögonen.

En fin sak sa hon, vi har byggt varandra så otroligt mycket. Funnits där för varandra och sagt till varandra när det har varit dags att skärpa oss. Visst, vi kanske inte alltid kommer att ses varje dag, men efter tre år har vi en sån pass stor del i varandras liv att det inte spelar någon roll längre. Jag vet vilka som har påverkat mig, och jag kan bara hoppas att man har gett lika mycket tillbaka.

Jag tackar dock min insomnia, jag sover nog för mycket för att hinna tänka fööör mycket på The Big Goodbye.
CORRECTION: Insomnia är tydligen när man aldrig sover... jag lider av "hypersomni"


Kommentarer
Postat av: tendo

stelt ghazal insomnia är motsatsen till att sova för mycket haha :)

2011-05-11 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0