They say that true love hurts, well this could almost kill me, young love murder that is what this must be

Det är en sak jag har desperat funderat på.  Avicii och Tim Berg är samma person.. när jag då ser Bromance- Avicii Remix får jag lite schizo-varning av människan. Han gör en låt med ett visst namn först, och sedan remixar det med sitt andra namn?.... OM någon råkar veta varför han gör så får ni gärna höra av er...

Skivan i söndags var det bästa jag har varit med om länge. Blev fixade hos Saga, la ut finfina middagsplaceringar, middagen var trevlig, och festen finner jag inga ord för. Var orolig över Dj:n men han överträffade mina förväntingar. Ghazal <3 DJ's.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0