Through urban fields and suburban life

En hel helg har spenderats med Saga, väckte minnen från när man var 5 år. Mitt rum städades, jag kördes till/från jobbet, blev matad osv osv. Kan inte gnälla, sa nyss till min egen mamma att jag kanske vill bli adopterad.

Helgen har spenderats med fina människor, drinkbjudning på Undicii där man endast kände sig som en snorunge.. något som har ockuperat mitt huvud. Stureplan lyckas oftast bli folks rebound. Då man gör slut finns det två sätt att hantera det... tillbringa tiden med kompisar (oftast ätandes) där man snackar om vilken tur man har som blev av med killen/tjejen...

Eller alternativ två: Man festar järnet. Super och glömmer.
Vad väljer man hellre egntligen? Att älta eller att glömma? Ja, det är lite sorgligt att ta sin tillflykt till alkoholen och krogen, men om man mår bättre utav det, kan man klandra någon?
Sniff Sniff Cryyyyyy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0