Your charisma's causing me trauma, I'll marry you and your drama

Jag har aldrig känt såhär för en kändis förut. Knappt för en kille. Uppskattning, förundran, men mest beundran.
Efter i fredags känner jag mig hög på livet igen. Ingrosso har gjort mig hype på livet igen. Känslan att vara där var helt obeskrivlig.

Att vi stod längst fram och att fick hans handduk med oss hem också gjorde inte saken sämre. Delade svett med Ingrosso, stolta tjejer.
Att man gjorde av med mer än 1000 spänn på ingenting är nånting jag personligen väljer att bortse ifrån för tillfället, och ärligt talat skulle jag ha gjort det en gång till.

Enligt en vän får jag killar att förlora sin heder när de pratar med mig... kul att höra!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0