You should have a travel agent, cause you a trip

Fick till slut min kebab, världens godaste kebab. Sedan åkte jag och Saga till Skärholmen där jag spenderade pengar jag inte har.
Sitter nu hos Saga och vi jävlas med varandra. Jag ville plugga när hon ville kolla film. Hon kollar bilder när jag vill kolla film. Så nu bloggar jag för hon ger mig ingen respons.

DOCK har vi dip i kylskåpet som bara skriker mitt namn. Inte Saga's... bara mitt.


Imorgon ska jag jobba med min rygg. Trycker på lite randomställen på min kropp och det är helt otroligt hur ont jag har... ÖVERALLT. Gnäller till allt och alla, tycker synd om Saga som har hört det tusen ggr nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0