When my heartache is over, I know that I won't be missing you

Förut kunde jag festa, gå upp tidigt, jobba och sedan plugga. Den senaste tiden kan jag knappt röra mig dagen efter, och hjärnan är som gummi. Det kan delivs bero på att jag kanske konsumerar mer alkohol än innan, men kanske att jag är ur form. Att jag inte får dricka kaffe suger rätt hårt med....


Igår kväll bjöds jag och Saga på drinkbjudning av en vän till Hind, efter att ha tränat, skippat middagen och väldigt många drinkar begav vi oss mot Engellen där Emeilie hade sin skiva. Saga fick för sig att vi skulle gå ända dit från café opera, sjukt plågsamt för fötterna, men vi hann iaf nyktra till.

Imorse hade vi ställt klockan på att vakna tidigt, men vid halv sju hann vi säga "vi sjukskriver oss" innan vi däckade igen. Sjukt skön att bara dö i soffan hela dagen. Och nu är årets första skiva avklarad. It's on.

Börjar förstå varför folk tkr att jag ser ut som en indier.... måste nog färga håret lljusare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0