Vem vill gå, vem vill hem? Inte jag, vart ska jag dra, här blir jag accepterad, slutdiskuterat vill inte höra något mera

Jag kan sänka drinkar från höger till vänster, men röker jag vattenpipa och tre chokladbollar hamnar jag med huvudet ner i toaletten. Stark tjej.

Hanna, Nico och Saga var här ikväll och vi hade det så sjukt bra. Sorglig som jag är blev jag nästan tårögd när jag kände att det snart är slut. Fast så får jag verkligen inte tänka. Vi kommer alla att gå våra egna vägar, men tror att dessa tre år har betytt tillräcklig mycket för att vi kommer att lämna små brödkorn så att vi alltid hittar tillbaka.

Fast nu ska jag inte gaya mig mer, vissa av oss har en gräns. Aloha Nui Loa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0