Their loyalty to us is worth more than any reward is

Jag skulle kunna skriva hur arg, besviken och ledsen jag är, men det gör jag inte. Det finns ingen mening med det. Som mamma sa, han är inte den jag vill att han ska vara. Ingen kille i mitt har varit den jag har velat att dom ska vara, allra minst min pappa.
Jag kan ju låtsas att ngn dag kommer vi att ha den perfekta pappa/dotter relationen men det kommer aldrig att hända, det är verkligen för sent. Jag kan knappt ens tro att vi nånsin kommer att ha en fungerande relation.

Insåg idag hur mycket mina vänner betyder för mig, så mycket de har ställt upp den senaste tiden har varit otrolig, och jag har inga ord att förklara hur tacksam jag är. Det är lite sorgligt när ens vänner bryr sig mer än, men samtidigt vet man att man har gjort något rätt i alla fall.
Även om jag håller fortfarande fast vi att jag inte riktigt förtjänar dom hoppas jag att dom inte gör det..

Jag beundrar tjejerna som har samma problem som jag och inte låter det gå ut över deras vardag, hur dom trots allt dom har varit med om kan hitta ordentliga killar medans jag bara låter det påverka mig på ett negativt sätt, hur jag dras till killarna som jag vet är skit för mig.


Kommentarer
Postat av: Lillefot

Dina vänner förtjänar dig precis lika mycket som du förtjänar dom och är lika tacksamma tillbaka :) <3

2011-03-22 @ 19:19:08
Postat av: Nathalie

Tro mig, det går ut över ens vardag men det är en konst att gömma och förtränga.

jag känner med dig!

2011-03-23 @ 18:42:30
URL: http://johansdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0