I can't fall down on my knees, and apologize to you

Insett att jag knappt skriva inlägg utan att ha först skrivit en rubrik. Tycker rubrikerna är de roligaste att skriva. Det säger mycket om mina inlägg..
Jag har suttit hemma och vabbat min mage... magkatarr är inte nice, speciellt inte när man hör om folk som går runt med det i flera månader. Inte dricka, inte röka och inte stressa... vem är Ghazal utan dessa saker?...
Friskare antagligen..
Bara för att jag inte kan äta dessa saker är jag så stört sugen på curry och vitt vin.
Taggad på att jobba imorgon, en anledning att gå ut ur huset.


Saga: Jag och Martina snackade fan om det, du är så svår att killarna blir mer intresserade, och då blir det kul!

Underbar vän som säger en underbar grej när man själv inte alls kan hålla med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0