Det är då jag hatar mig själv, för jag e patetisk och vaknar upp i hell och ba känner mig så dekis

Ensamsbarnssyndromet är vad jag har. Jag blir arg om inte saker går som jag vill eller som jag hade tänkt mig, och jag kan drabbas av grov sällskapssjuka för att i nästa sekund vilja vara helt ensam.

Just nu vill jag bara att Saga kommer hit. Vande mig för mycket vid att ha henne här och det är tråkigt nu.

Och sen vill jag att Swedish House Mafia ska släppa sn nya  singel ordentligt. Är trött på att höra dåliga you-tubeversioner.. har redan fått sämre hörsel pga av de senaste utgångerna.

Har lust att väcka min lillebrorsa så att han ska leka med mig, men kanske inte så sunt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0