You're so gay and you don't even like boys

Uppe till klockan sju på morgonen, msn är farligt... Men drömde så roligt, äntligen börjar mina störda drömmar komma tillbaka.

Klassen skulle åka ubåt till Karibien... ja ubåt, vi skulle inte ens segla, fråga mig inte varför. Precis när vi ska på båten kommer jag på att jag har glömt mina glasögon och att det bli asjobbigt med linser i vattnet, så då säger jag till min lärare att vänta två minuter medans jag hämtar dem. Klassen åker ju såklart utan mig, kvar är jag med tre blondiner och spanska läraren Younes och vi bestämmer oss för att åka själva. Vi hinner ju såklart inte ikapp de andra... jag och mina jävla glasögon...

Kom på nu i efterhand att jag även drömde en massa om räksallad? Räksallad på en BBQburgare skulle ju vara såå gott. Är så sugen, önskar nästan att jag jobbade idag... Nästan


Nu är min dag förstörd... ska se om jag kan få Gabrielle att följa med mig ut och göra något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0