You know we're never sober

Nyårsafton då. Ligger i sängen och känner att jag håller på att döö, kanske inte så smart att glida runt i kylan när jag redan var sjuk och ska jobba 10 minuter imorgon, men FKB!!!
Kvällen i korthet: Middag hos Christian, vidare på fest i Stuvsta, vidare till Entourage, vidare till efterfest.
Många händelser, och ja fick ngt jag verkligen behövde CLOSURE. Tack och Heeej
Enda bilden jag har från igår för tillfället eftersom Sagas kamera försvann inne på Entourage och Gabrielle inte har laddat upp bilder än...

Sound of letting go


Kommentarer
Postat av: superstarkasilversaga

ASjobbigt att jobba 10 minuter? ;)

2011-01-01 @ 23:47:30
Postat av: Ghazal

Hahah förstår du hur schliten jag var? ;)

2011-01-04 @ 01:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0