You know my motivation, given my reputation, please excuse me I don't mean to be rude

Jag har bestämt mig, jag ska bli hemmafru. Idag var jag ledig och känns som en helt givande dag!

-Vaknade runt tolv
-Bestämde kvällens träning med Saga via några sms.
-Jag åt en stadig frukost.
-Hann med en massa ärenden (ska jag vara ärlig gjorde jag faktiskt inte det, men jag kunde ha hunnit och om inte jag satt och chattade istället)
-Hämtade min lillebror från skolan, och även hans kompis.
-Matade ungarna, dukade fint OCH plockade upp efter dem. La t.o.m allt i diskmaskinen.
Och som pricken över i:et har jag haft på mig min velourset, så jag såg precis ut som mamman i Mean girls.

Så killar, tjejer, varelser, vadsomhelst, om ni känner att ni kommer att tjäna så mycket cash och strävar efter en cool hemmafru, you know where to find me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0