Why don't you grab your girls and come chill with a star

Min stolthet är lite jobbig, jag har nog gått miste om många saker bara för att jag är för stolt. Ikväll tackade jag nej till jobb  på Entourage pga av den. Min toleransnivå har sjunkit otroligt mycket den senaste tiden, speciellt när det är saker som kommer från killar. Not without an apology
Stackars framtida killar


Ikväll blir det chillkrök hos Gabbe med lite folk. Så underbart med Max och hans körförmåga, att han alltid ställer upp och att han har dricka hemma hos sig. Alla kvaliteter en fin vän ska ha ;)

Ganska exakt två år sen, lite yngre



Barcelona 2010, lite äldre, lite snyggare


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Den där max såg så jävla snygg ut!

2011-01-21 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0