When you gonna stop breaking my heart, I don't wanna be another one

Mitt huvud bara d-dunkar. Otroligt jobbigt, tänkte vaa jätteduktig idag, ställde klockan på elva, tänkte plugga lite, städa lite och sedan iväg på hemligt uppdrag med Gabba. Det sket ju sig fint

Jag vill vara rumänsk. Eller typ gifta mig med en rumänier. Min kärlek till detta land började först när jag bilade med pappa runt i Östeuropa för tre år sen, och sedan när jag träffade de två snyggaste killarna någonsin nere i Rhodos.

Landet har allt, god mat, snygga killar, och den bästa musiken. Edward Maya, Inna, Mattyas, Akcent






Kommentarer
Postat av: ivi

fan ghaz, sån här slags musik hade du kanske kunnat få imorgon! :P

2011-01-28 @ 15:33:51
Postat av: Ghazal

killar också? :O ge mig lite mer ångest liksom...

2011-01-28 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0