When there's no-one left to fight, Boys like him don't shine so bright.

Hade nyss en väldigt stel konversation. En kille frågade mig vad jag skulle göra imorgon, jag svarade att jag skulle vara med några kompisar. Den här killen sa att han skulle fika med sina kusiner och vill att vi joinar dom, jag svarade att vi tänkte dricka öl och vin, och kom sedan på mig själv. Det är fan tisdag imorgon..

Är det verkligen helt okej att dricka vilken dag som helst på veckan? Men varför ska det inte vara det? Vem bestämde att det är okej att festa på onsdagar men inte söndagar, måndagar, tisdagar och torsdagar?
Om onsdagar är lilllördag är tisdagar lillfredag!

Mina biljetter till England är nu bokade, ytterst skönt. Ska bli så skönt att komma dit. Får ju nästan fira med födelsedag där, så får hoppas på nästan-feta presenter med :D

 

Skönt att han gör ett schema till mig, men why not, vi kör på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0