What the hells is ADD? My friends I should act my age

På senare tid känns det som att antalet människor utan gymnasial utbildning runt omkring mig bara har ökat. 
Hur står man ut med sig själv när man inte har en ordentligt utbildning, varför hoppar man ens av?
Jag har haft det jobbigt i skolan, men då är det för att jag har satsat på MVG i nästan alla ämnen. Jag har även jobbat två/tre ggr i veckan, och även festat rätt hårt sen jag fyllde 18.
Så att bara få ett G klarar ju även den största hjärndöda människan av?
Släpper man skolan och ger upp, vad har man för framtidsplaner då? Keffa I would say. Folk som glider genom livet är äckliga.

Inte många hjärnceller kvar här, men vi klarar det ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0