The rush is worth the price I pay

Loggade in på Ebuddy med mobilen idag och fick ett oroväckande besked från Ali. Vi låter bilden tala för sig själv.

 

 

Efter att jag frågade ut honom var dte tydligen någon invandrarkille som hade gått på i Mälarhöjden, kort hår och mössa, med en Samsung-mobil. Så om någon känner sig träffad på den beskrivningen, så ska denna någon veta att han är väldigt creepy. Not cool

 

Igår var jag hos Agnes, och jag tror att jag är kär nu. The love of my life heter Tuff, är knappt 20cm lång, och tror hans ras heter Powder Puff? Efter vårt besök känner jag hur jag saknar honom redan, och får samma känsla som jag fick när jag var 8 och min kompis hade fått en ny docka/jacka/tröja/vadduvill, jag vill också.

Problemet? Min mamma tror att jag fortfarande är åtta år gammal och kommer att tröttna på min lilla hund lika fort som jag tröttnade på allt annat. Och det värsta är att jag vet innerst inne att hon har rätt. Men det ebtyder inte att jag tänker ge upp, har redan börjat tänka ut namn!


Kommentarer
Postat av: superstarkasilversaga

Neeeej Ghazal -.- du kommer tröttna efter en dag när den har kissat i ditt rum 4ggr.

2011-01-24 @ 14:34:11
Postat av: agnes

tuff har inte kissat i mitt rum en enda gång . så det så! :)

2011-01-25 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0