The devils got a fresh new place to play, in your brain like a maze you can never escape

Jag har blivit som en liten unge. Förra terminen kunde jag klara mig på 5 timmars sömn i skolan och leva ett någorlunda normalt liv, idag sov jag sex timmar och det kändes som att jag skulle dö hela dagen.
Kände mig helt deppig hela dagen och hade nära till tårarna flera gånger, men efter en timmes nap kände jag mig mänsklig igen.

Men nu är mitt hår iaf fint och glansigt. Behandlingen tog runt två timmar, och det sved i ögonen, men nu har jag fint hår i 4 månader. Tack mamma

Köpte även gröna mjukisar till slut. Ska se om inte jag bör köpa ett par persikofärgade också?...


What do I have to say, maybe
I should do what I have to do to break free and
whatever happens to you, we'll see
but it's not gonna happen to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0